czapka majowa

W końcu zdążyłam na czas - czapek mam ilość adekwatną do miesięcy trwania wyzwania, ale... no właśnie. Był wstręt do dziergania, wstręt do pisania, w końcu dwa "turnusy" w szpitalu... W każdym razie - było, minęło!
Dziś czapeczka dla córeczki mojej koleżanki. Maleńka ma się urodzić lada moment, wszyscy (a pewnie najbardziej mama) czekamy na ten dzień z niecierpliwością.
Wybrałam wzór Purple Stitch Project Beanie.  Dziergało mi się z niego bardzo przyjemnie, a czapeczka na dziecięcej główce prezentuje się zdecydowanie lepiej, niż na doniczce. (o przymiarkę poprosiłam moją dwuletnią siostrzenicę, która później czapeczki oddać nie chciała, więc i dla niej muszę w najbliższym czasie jakąś wydziergać).


Dane techniczne:
wzór: Purple Stitch Project Beanie
włóczka: Alize Baby Wool Batik
druty: pończosznicze 3,0 mm, KP 3,75mm

Pozdrawiam serdecznie :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za Wasze odwiedziny i ciepłe słowa - dodają skrzydeł :)

Popularne posty z tego bloga

czasem praca to nie tylko praca...

pierwsza chusta